FAQs

Bestellen

Een bestelling plaatsen is erg eenvoudig.

Stap 1: Plaats product(en) in je honden- of kattenmand.

Stap 2: Controleer of alles in je mandje zit en ga door naar afrekenen.

Stap 3: Log in en controleer voor de zekerheid nog een keer al je gegevens.

Stap 4: Kies een betaalmethode en rond de bestelling af.

Stap 5: Als je voor 17:00 hebt besteld, is je bestelling de volgende dag al in huis, woehoe!

Om je bestelling te annuleren of veranderen is het verstandig om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. 

De klantenservice is te bereiken via hallo@pawty.nl of telefonisch: 085 080 61 16.

Heb je een andere vraag met betrekking tot bestellen? Neem contact op met de klantenservice zodat we je meteen verder kunnen helpen. 

De klantenservice is te bereiken via hallo@pawty.nl of telefonisch op: 085 080 61 16.

Betalen

Om gebruik te kunnen maken van je kortingscode moet je eerst ingelogd zijn. Zodra je dit hebt gedaan zie je 'kortingscode gebruiken' staan wanneer je het bestelproces doorloopt. Vul hier de kortingscode in die je hebt gekregen en de korting zal automatisch worden verrekend.
Waarschijnlijk werkt je creditcard niet doordat je een van de gegevens onjuist hebt overgenomen. Controleer voor de zekerheid nog een keer goed je gegevens. Als je creditcard nog steeds niet werkt is het verstandig om contact op te nemen met de bank.
Wij accepteren de volgende betaalmethoden : iDeal, Creditcard, Bancontact, PayPal en Klarna.

Heb je een andere vraag met betrekking tot betalen? Neem contact op met de klantenservice zodat we je meteen verder kunnen helpen. 

De klantenservice is te bereiken via hallo@pawty.nl of telefonisch op: 085 080 61 16.

Bezorgen

Bestellingen die doordeweeks voor 17:00 worden besteld, worden de volgende dag bij je thuis bezorgd, snel hè?

Bestellingen die op zaterdag en zondag worden besteld, kun je maandag in huis verwachten.

 

 

Al onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. Welke bezorger jouw pawketje bezorgd weten we niet, maar hij zal vast heel aardig zijn!

Je kan de status van de bestelling volgen via de link in de Track&Trace-email van PostNL.

Werkt deze link niet? Neem dan contact met ons op en we helpen je meteen verder om het zo snel mogelijk op te lossen. We zijn te bereiken via hallo@pawty.nl of telefonisch: 085 080 61 16.

De bezorgkosten zijn €4,95 voor bestellingen onder de €49,-. Is het totaalbedrag meer dan €49? Dan hoef je geen bezorgkosten te betalen, woehoe!

Heb je een andere vraag met betrekking tot bezorgen? Neem contact op met de klantenservice zodat we je meteen verder kunnen helpen. 

De klantenservice is te bereiken via hallo@pawty.nl of telefonisch op: 085 080 61 16.

Klantenservice

De klantenservice is te bereiken via hallo@pawty.nl of telefonisch: 085 080 61 16.

We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.

Als je een product ziet dat niet meer op voorraad is kun je op de productpagina een reminder instellen. Zodra het product weer voorradig is zullen we je meteen op de hoogte houden middels een e-mail. En dan kan het feestje pas echt beginnen, let's Pawty!
Klik hier voor ons Privacy beleid.

Heb je een andere vraag met betrekking tot de klantenservice? Neem contact op met de klantenservice zodat we je meteen verder kunnen helpen. 

De klantenservice is te bereiken via hallo@pawty.nl of telefonisch op: 085 080 61 16.

Mijn account

Het aanmaken van een account is heel eenvoudg. Klik op 'Mijn account' en daarna op 'Account aanmaken'. Nadat je alle gegevens van jezelf en van je huisdier hebt ingevuld krijg je een bevestiginsmail. Zodra je deze hebt ontvangen en gevalideerd kun je gebruik maken van alle voordelen die we je te bieden hebben.
Inloggen kan door te klikken op 'Account' rechtsboven op de website. Na het invullen van je gebruikersnaam en wachtwoord ben je meteen ingelogd en kan het feestje beginnen!
Als je gegevens in je profiel wilt wijzigen dien je eerst ingelogd te zijn. Nadat je dit hebt gedaan klik je op 'account' rechtsboven. Bij gegevens wijzigen kun je gemakkelijk de gegevens wijzigen die niet kloppen, simpel hè?

Heb je een andere vraag met betrekking tot het aanmaken van je account? Neem contact op met de klantenservice zodat we je meteen verder kunnen helpen. 

De klantenservice is te bereiken via hallo@pawty.nl of telefonisch op: 085 080 61 16.

Retourneren

De directe kosten voor het terugzenden van je pawketje nemen wij voor onze rekening. Is het product beschadigd of al geopend bij aflevering, dan ontvangen wij graag foto’s voordat je het naar ons toestuurt.

Retourneren kan naar antwoordnummer en postcode:

50112  3050VB

Nadat wij het pawketje hebben ontvangen zullen we het geld zo snel mogelijk op je rekening storten. En geloof me, we zijn heel snel ;)

Je hebt 30 dagen de tijd om je product(en) retour te sturen. Na deze dagen vervalt het recht op retour en kunnen wij helaas niets meer voor je betekenen. 

 

Heb je een andere vraag met betrekking tot retourneren? Neem contact op met de klantenservice zodat we je meteen verder kunnen helpen. 

De klantenservice is te bereiken via hallo@pawty.nl of telefonisch op: 085 080 61 16.